Ca-n Prima zi

Orele trecute 9 fix. M-a trezit linistea din cartier. În Bucuresti niciodată nu a fost atat de liniște. Cel puțin , nu în ultimii 27 de ani, de cand sunt eu pe-aici. Am fost de Revelion, la Revelion cu oameni super faini. Este o vorba: „nu conteaza cum incepi, conteaza cum termini” Ei bine, la final cineva mi-a spus: „Stii cand esti dezamagita? Atunci cand ai asteptari.” Hm, deci așa… Nu am raspuns nimic. Imi raspund acum. STIU ce vreau de la anul in care am intrat. Sa nu am dezamagiri. Adica, „tradus” sa nu am asteptari. Daca nu am asteptari (mari sau mai mici), nu vor fi nici dezamagiri. Pot sa fiu un om „fara anume ” asteptari? Nu stiu. Nu am incercat senzatia de a lasa TOTUL in grija lui Dumnezeu din prisma asteptarilor… ok , Dar dorintele? O, Doamne…sunt atat de multe : sanatate, pace, pâine pe masa, prosperitate si belsug de binecuvantare,  peste ai mei si peste toti,  sa fie prietenii aproape, si sa nu-mi ia 2017 nimic din ceea ce am bun in viata mea – mi le doresc pe toate . Am atatea dorinte…Diferenta , anul acesta,o va face Asteptarea*. Ceva de genul : Doamne, imi doresc. Nu astept sa mi se intample toate azi, maine.. dar, imi Doresc. Uite asa, ca-n prima zi cand te-am intalnit , cand nu ma asteptam sa fie atat de spectaculoasa intrarea TA in viata mea, cand mi-am dorit cu ardoare sa spun : Domnul meu si Dumnezeul meu, ai mila de mine , pacatosul. Și …ai.

Bun venit, 2017!

Comentarii:

