munci.casnice.

Pentru ca era noapte, si pentru ca aveam atat de mult timp liber, cum nu mai avusesem vreodată, m-am gandit sa calc. Asa ca, am incins fierul, mi-am luat sufletul boțit si l-am intins pe podea. Am inceput cu partile cele mai sifonate. Ce sa spun…munca multa deoarece, pe langa boțeli si șifonari de tot soiul, avea si ceva pete. Am dat cu solutii…nimic. Niciun rezultat. Spre dimineata m-am gandit sa-l intind in razele Soarelui ca Lumina sa scoata petele. Asa a fost. Doar ca, pe cand incercam sa-l imbrac ca pe o haina de sarbatoare, am constatat ca e rigid precum o foaie de tabla. Ei bine, mi-am zis- Am sa-l pun sub ploile acelea binecuvantate care uda pamantul dupa lungile perioade de seceta, acel tip de seceta care iti usuca gura si nu mai poti vorbi, sau gandi limpede. Si, in timp ce asteptam ca gura mea sa prinda picaturile din zbor, ochii mei au inceput sa se scalde in apa limpede ce venea de Sus. Si am inceput sa VAD. Brusc,  sufletul meu, arata alffel si se mula perfect pe trupul usor imbatranit. Si cand ma gandesc ce munca casnica am facut o Noapte intreaga…Cand,  de fapt, singurul mod in care EU puteam sa ma simt confortabil in hainele de lut era sa-mi clatesc ochii. Acele mici petale de culoare care se uscasera si nu mai dadusera de mult timp lacrimi de uimire. Abia acum am vazut creatia creatorului care, inca de la inceput, a creat doi oamni de lut care s-au strans in brate atat de tare pana s-a strivit unul pe celelalt si au format o clepsidra de nisip, o clepsidra Timp. Ce timp anotimp Frumos se arata in primavara diminetilor, in care,  Ceva iti arata Calea spre dincolo de Orizontul nenumit, sub cupola de raze. Si , ca sa revin, muncile casnice sunt atat de…casnice.

Comentarii:

